VICTOR NISTORICĂ administrator brutărie, Republica Moldova: „Am testat mai întâi în piaţa locală. Şi când am văzut că produsul are priză la public şi prestează bine în materie de calitate şi durabilitate am început să studiem pieţile învecinate şi evident am început cu România pentru că acolo nu trebuie să traduci ce înseamnă plăcinte. Mai ales produsele noastre care vin din Basarabia sunt foarte apreciate, considerate de înaltă calitate.”
În prezent, plăcintele de la brutăria din Bardar sunt în peste 170 de magazine din România. Recent antreprenorii au deschis şi o mică brutărie la Iaşi.
VICTOR NISTORICĂ administrator brutărie, Republica Moldova: „Am avut impedimentul de a nu putea încă exporta plăcintele cu brânză sau cu carne pe când erau cerute acolo şi atunci am replicat ceea ce vedeţi aici la o scară mai mică, la Iaşi. Şi acolo cu aceeaşi reţetă, aceleaşi ingrediente se fac plăcintle cu brânză şi cele cu carne. 4.25- 4.34 Este o predilecţie pentru plăcinte dulci, cum sunt cele cu mere, dovleac, visină. Şi atunci ne-am adaptat din mers gustului consumatorilor.”
/tvrmoldova.md/
Descoperă mai multe la Investor 📈 mapamond🌐media
Abonează-te ca să primești ultimele articole prin email.