Accesul îmbunătăţit la sănătate pentru persoanele cu mobilitate redusă temporar sau permanent înseamnă implicit şi acces mai facil pentru cei care caută să câştige timp.
BEESERS este o aplicaţie de mobil pentru servicii medicale la domiciliu. Lansată în ianuarie 2021 cu posibilitatea de rezervări de vizite la domiciliu pentru servicii medicale, a dedicat primul an pentru creşterea capacităţii operaţionale, devenind activă în majoritatea oraşelor de pe întinsul ţării, inclusiv în mediul rural din împrejurimile zonelor urbane. În mai anul acesta, a completat serviciile disponibile în aplicaţie cu funcţiile de telemedicină, devenind astfel singura aplicaţie care facilitează traseul pacientului de la consult la distanţă, până la investigaţii şi tratamente medicale acasă şi monitorizare post-tratament. Utilizatorii găsesc în aplicaţie peste 300 de asistenţi medicali şi 100 de medici care acoperă majoritatea specialităţilor medicale mari, reuşind astfel să scutească deplasările la medic pentru o multitudine de situaţii care pot fi gestionate la distanţă.
De ce este important ca traseul medical al pacientului să poată fi gestionat într-o singură aplicaţie?
Dacă ne imaginăm pacientul în centrul tuturor funcţionalităţilor de programare pentru acces la medic, medicul specialist este coordonatorul de facto în toată călătoria pacientului prin aplicaţie, de la consult la distanţă prin apel video, până la investigaţii şi tratamente la domiciliu. Loialitatea pacientului faţă de cel care-i protejează sănătatea se manifestă de când oamenii au devenit medici şi de când cetăţeanul apelează la aceştia pentru diagnostic şi tratamente. Medicul specialist este cel care validează în prealabil un diagnostic, tot acesta este profesionistul care monitorizează pacientul post tratament. Datele medicale generate în timpul şi ulterior acestui proces trebuie să rămână într-un mediu sigur şi trebuie să rămână accesibile medicului specialist într-un singur loc. Mai mult, pacientului îi va fi mai simplu să aibă în telefon un program uşor de folosit pe care să-l asocieze cu o soluţie pentru acces la sănătate în situaţii de urgenţe medicale care pot fi gestionate la distanţă sau pentru vizite la domiciliu în vederea investigaţiilor sau tratamentelor medicale. În plus, din aceeaşi aplicaţie de mobil utilizatorul poate avea grijă şi de alte persoane pentru exact aceleaşi nevoi care ţin de sănătate.
Ce reuşeşte BEESERS să facă diferit?
- BEESERS oferă posibilitatea pacientului de a menţine contactul direct şi exclusiv cu medicul prin mai multe funcţionalităţi detaliate mai jos.
- Ajută utilizatorul să utilizeze aplicaţia pentru contact cu medicul sau pentru tratamente acasă printr-un serviciu de Call-center, dacă utilizatorul nu se descurcă în aplicaţie în mod autonom. Echipa de suport BEESERS este la dispoziţia utilizatorilor care se descurcă mai greu cu tehnologia şi le oferă ghidaj pentru utilizarea aplicaţiei dacă apelează la asistenţă telefonică.
- Lasă doar medicul să realizeze triajul pacientului şi să-l orienteze pe acesta către altă competenţă medicală, dacă este cazul. Conceptul BEESERS nu presupune interpunerea între pacient şi medic, pentru a decide care este specialitatea medicală ce rezolvă nevoia particulară a pacientului. Medicul specialist are o funcţie pe care o utilizează pentru a transfera pacientul către alt medic, a cărui competenţă este mai potrivită.
- Nu utilizează serviciul de Call-center ca punct de control pentru a decide dacă problema pacientului este sau nu de resortul unui medic, la fel cum echipa de Call-center nu recomandă tratamente alternative. Astfel, BEESERS se asigură că nu devine o sursă de recomandări de tratamente naturiste doar pentru ca pacientul să nu ajungă la medic din raţiuni de cost, ci asigură relaţia exclusivă între pacient şi medicul specialist, chiar dacă unele dintre consultaţiile la distanţă sunt pentru a clarifica doar diferite anxietăţi.
- Păstrează datele medicale într-un mediu informatic stabil şi totul într-un singur loc. Tehnologia informatică este proprietatea BEESERS, iar datele sensibile ale pacientului sunt criptate şi păstrate temporar într-un mediu stabil, atât timp cât medicul va avea nevoie de acestea pentru monitorizare post tratament.
- BEESERS deţine funcţia de programare de vizite medicale la domiciliu pentru administrarea de multiple tratamente sau investigaţii. Este cel mai mare operator cu disponibilitate de deplasare la domiciliu în majoritatea oraşelor din ţară, în anumite zone chiar şi în mediul rural.
Cum şi ce tipuri de servicii medicale găseşti pe platforma BEESERS?
Cel mai accesibil serviciu de telemedicină BEESERS este sfatul medical prin chat. Opţiunea poate fi folosită pentru interpretarea pe scurt a unor analize, documente sau pentru o obţine o opinie secundară. Această discuţie cu un specialist medical nu necesită programare şi poate face diferenţa în situaţii de urgenţă. Până la finalul lunii iunie 2022, cei care descarcă aplicaţia BEESERS din magazinele Google Play sau App Store pot accesa serviciile de telemedicină prin chat medical în mod gratuit.
„Sfatul medical prin chat reprezintă primul nostru pas către medicina de urgenţă la distanţă. Un serviciu care este gândit să furnizeze răspunsuri urgente la întrebări care ţin de domeniul medical. Poate fi util de asemenea pentru interpretări rapide de documente medicale, pentru opinii secundare, pentru reţete medicale, bineînţeles dacă medicul va considera cele de mai sus”,declară Ovidiu Tuduruţă, Fondator BEESERS.
Pentru momentele în care medicul nu solicită prezenţa la clinică, consultaţia medicală la distanţă prin apel video înlocuieşte fidel consultaţia clasică, oferind un beneficiu important utilizatorilor aplicaţiei: economisirea resurselor financiare şi de timp. La recomandarea medicului specialist care efectuează consultaţia la distanţă, apelul video poate fi urmat de consultul medical asistat, în cadrul căruia un asistent medical se află la domiciliul pacientului, însoţit de dispozitive medicale mobile.
Tot la recomandarea medicului, pacientul poate solicita vizita unui asistent medical la domiciliu pentru administrare de tratamente de tip injecţii, perfuzii, recoltări, recuperare post traumatică, recuperare post operatorie şi multe altele.
„Gândiţi-vă că tot ce am dezvoltat noi utilizând tehnologia este util atât celor cu mobilitate redusă, cum ar fi vârstnicii, persoanele cu dizabilităţi, persoanele cu afecţiuni acute sau cronice, dar şi celor cu mobilitate redusă temporar pentru că au fost de curând externaţi din spital şi au nevoie de cineva să-i ajute să continue tratamentele acasă. Surpriza a fost să observăm că avem o categorie mare de utilizatori tineri, care utilizează aplicaţia pentru că nu au timp suficient să se deplaseze la clinică pentru nevoi care pot fi gestionate de acasă printr-un consult la distanţă sau prin vizita unui asistent medical pentru tratamente. De exemplu, recoltările de analize sunt mult mult mai facile de acasă. Nu te mai trezeşti dimineaţa devreme, nu mai aştepţi nemâncat mai multe ore până la recoltare. În BEESERS, programezi recoltarea de analize pentru ora 08:00 , iar la ora stabilită specialistul va veni acasă pentru recoltare, urmând ca, după aceea, să poţi să-ţi vezi de activitatea obişnuită. Utilizând exemplul de mai sus, aplicaţia BEESERS devine şi soluţia prin care ai grijă de cei dragi, indiferent unde se află aceştia.”,declară Ovidiu Tuduruţă.
Care este modelul de business BEESERS?
Serviciile medicale la distanţă din platforma BEESERS sunt accesibile atât utilizatorilor independenţi, prin abonamente individuale, cât şi companiilor, prin intermediul abonamentelor corporate, complementare faţă de abonamentele la clinicile private. Accesul la serviciile BEESERS de telemedicină pentru angajaţi permite o mai bună eficienţă a resurselor umane, consultaţiile medicale putând fiind derulate din faţa laptopului de birou.
Utilizatorul BEESERS poate rezolva probleme de natură medicală în aplicaţie utilizând asigurări private, prin intermediul unui abonament în aplicaţie, prin intermediul unui abonament plătit de angajator sau prin plata din sursă proprie a unor servicii individuale şi punctuale. Abonamentele propuse de BEESERS completează perfect o poliţă de asigurare privată sau un abonament cu ajutorul căruia pacientul se deplasează la clinică.
„În cazul abonamentelor în aplicaţie, pacientul scuteşte deplasările la spital sau clinică pentru probleme care pot fi gestionate la distanţă, toată interacţiunea se derulează de acasă sau de la birou. În plus, poţi avea grijă de cineva drag de siguranţa căruia eşti responsabil”, declară reprezentantul aplicaţiei.
Specialităţile medicale cele mai căutate pentru serviciile de telemedicină sunt: cardiologia, obstetrica, ginecologia, bolile infecţioase, hematologia, oncologia, diabetul şi bolile metabolice, ortopedia, gastro-enterologia, medicina de familie, psihiatria, pediatria, dermatologia. Cele mai solicitate vizite la domiciliu sunt pentru tratament injectabil, perfuzabil, recoltări de analize, recuperare medicală a mobilităţii prin kinetoterapie şi masaj, îndepărtare fire postoperatoriu, montare/schimbare sondă urinară, ecografii pentru investigaţii de acasă, tratamente auriculare, îngrijiri escare şi multe altele pe care le găseşti cu disponibilitate în aplicaţie în secţiunea Vizită la domiciliu pentru tratamente.
Cum utilizezi aplicaţia?
- Descarci aplicaţia din Google Play sau AppStore
-
Te conectezi şi înregistrezi manual sau utilizând un cont de social media
-
Alegi sfat medical prin chat şi iniţiezi discuţia cu un medic în funcţie de simptom sau în funcţie de denumirea specialităţii medicale
-
Programezi un consult la distanţă prin apel video şi rezervi discuţia cu un medic în funcţie de simptom sau în funcţie de titlul specialităţii medicale
-
Alegi din meniul principal Vizită acasă dacă ai recomandarea unui medic pentru investigaţii sau tratamente de acasă şi setezi locaţia unde să aibă loc vizita, alegi ziua şi intervalul orar, iar în ultimul ecran alegi asistentul medical sau medicul care să te viziteze pe tine sau pe cineva drag de care ai grijă. În pagina de plată, abonaţii BEESERS vor consuma din creditele incluse în voucherul aferent abonamentului.
- În situaţia în care utilizatorul are nevoie de ajutor, din prima pagină a aplicaţiei BEESERS acesta găseşte un buton de contact unde poate suna, în zilele lucrătoare, pentru a primi suport în utilizarea aplicaţiei.
„Suntem conştienţi că serviciile medicale sunt necesare şi persoanelor care nu sunt foarte familiarizate cu noile tehnologii, oricât de intuitive ar fi intefeţele folosite. Ceea ce ne dorim este să oferim acces la servicii medicale la domiciliu tuturor românilor. Ajutăm zilnic multe persoane cu privire la folosirea aplicaţiei. Pentru aceasta am apărut: să-i ajutăm acolo unde nu au găsit rezolvări până acum”,declară Ovidiu Tuduruţă.
Descoperă mai multe la Investor 📈 mapamond🌐media
Abonează-te ca să primești ultimele articole prin email.