Elisabeta Moraru, Country Manager Google România, a explicat la Digital Lead, modul în care pandemia a influențat obiceiurile de consum ale românilor și cum s-a schimbat tiparul de consum al platformei YouTube în ultimii 2 ani.
Digital Lead este o serie de interviuri in format video-podcast care își propune să dezbată principalele tendințe din mediul digital, alături de profesioniști în digital din companii de top și antreprenori care își dezvoltă business-ul cu ajutorul instrumentelor online.
Principalele informații despre platforma YouTube, din interviul de la Digital Lead:
- YouTube este locul unde mergi pentru divertisment, educare, gaming. Pandemia a dus și la o schimbare a tiparului de utilizare al platformei astfel că avem o creștere de peste 20% a folosirii YouTube pe Smart TV;
- 1,300 canale YouTube care au peste 100,000 de abonați (creștere de 20% față de anul anterior);
- 110 canale românești care au peste 1,000,000 de abonați creștere de 20% față de anul anterior);
- 60% din canalele românești pe care le urmăresc românii sunt din străinătate;
- Brandurile au început să înțeleagă mai bine complexitatea platformei YouTube și impactul său în strategia de marketing astfel că vedem clasamentul periodic Ads Leaderboard (topul reclamelor de pe YouTube) din ce în ce mai populat cu spoturi realizate special pentru YouTube (mobile first, focus pe încurajarea interacțiunii);
Descoperă mai multe la Investor 📈 mapamond🌐media
Abonează-te ca să primești ultimele articole prin email.