Roșiile cu gust sunt o raritate, în ziua de astăzi. Câți nu ne amintim de gustul roșiilor de odinioară, alături de o brânză proaspătă sau lângă omleta de la micul dejun?
În căutarea acestui gust a pornit și Alina Nedeluș, o antreprenoare care a lăsat biroul din bancă pentru a se apuca de agricultură și a-și construi propria seră de roșii.
Așa s-a născut Bio Culture, un adevărat brand pe raftul de tomate din cele mai mari lanțuri de magazine. În spatele lor se află o seră de 8.000 de metri pătrați în județul Cluj, comuna Căpușu Mare.
Alina are studii economice, mai exact relații economice internaționale, dar și de management-marketing, iar primul job la terminarea facultății a fost în domeniul bancar. După o schimbare scurtă de carieră spre zona de real estate, care i-a oferit inclusiv experiența de a lucra în Franța, a revenit în țară și a profitat de oportunitatea de a aplica pentru fonduri europene. Astfel, s-a apucat de horticultură.
Cum a reușit o economistă să cultive roșii de milioane într-o seră ultramodernă din Cluj
Descoperă mai multe la Investor 📈 mapamond🌐media
Abonează-te ca să primești ultimele articole prin email.