vineri, 19 aprilie 2024
11.1 C
București
AcasăBusinessIdei de afaceri: Trei startup-uri care participă la incubatorul Future Makers 2022

Idei de afaceri: Trei startup-uri care participă la incubatorul Future Makers 2022

Trei startup-uri din domeniul sănătății mentale participă, în 2022, la programul de incubare Future Makers, ajuns la a 5-a ediție.

Este vorba despre AI Minded, un start-up de tehnologie medicală care își propune să conecteze doctorul cu inteligența artificială pentru a crește accesul pacientului la tratamentul medical.

Acest lucru se întâmplă în radioterapie prin automatizarea procesului de conturare, un pas obligatoriu care durează între 1-2 ore și presupune delignarea țesutului sănătos care trebuie protejat de radiații în timpul tratamentului.

„Suntem 2 tineri co-fondatori care sunt foarte pasionați de inteligența artificială și care și-au dorit să o folosească într-un domeniu unde ar putea avea cu adevărat un impact asupra societății.

Credem că spațiul medical este locul perfect pentru a face acest lucru și ne propunem să dezvoltăm în timp multiple instrumente oncologice care să crească procesele repetitive din spitale”, a declarat Fabian Jichi, CTO AIMinded.

Soluția AI Minded reduce acest proces la 2 minute: îi oferă medicului mai mult timp cu pacienții, analizează cazul și oferă servicii de tratament mai multor pacienți, cu aceleași resurse.

„Procesul de conturare este un proces repetitiv, obositor și consumator de timp în radioterapie care ar putea întârzia începerea tratamentului pacientului.

De asemenea, acest pas necesită o atenție sporită pentru a proteja organele sănătoase ale pacientului.

Radioterapia este una dintre metodele cele mai utilizate de bolnavii de cancer, iar numărul clinicilor este în continuă creștere, în timp ce numărul medicilor nu crește în același ritm”, adaugă Fabian Jichi.

Cristina Ciobanu este creatoarea unui brand autohton de pantofi ce-i poartă numele, lucrați 100% manual și care pun în valoare tradiția și meșteșugul. Pantofii sunt creați într-un mic atelier din inima Bucureștiului, condus de artizani cu o experiență incontestabilă și vastă.

„Pentru că știm că fiecare client este diferit și are propriul set de nevoi și gusturi, putem personaliza fiecare pereche în funcție de preferințele lor.

Ei pot alege dintr-o gamă largă de forme de pantofi, tălpi, tipuri de piele, tocuri, culori și modele.

În plus, deoarece acordăm prioritate sănătății și confortului acestora, putem face ajustări pentru a se adapta diferitelor particularități fizice ale condițiilor podiatrice.

Spre deosebire de pantofii standardizați fabricați în masă, produsele noastre sunt create cu atenție în serii limitate sau la precomandă și sunt făcute pentru a rezista mult timp”, povestește Cristina despre business-ul ei.

 

/www.startupcafe.ro/

Număr record de vizitatori străini în Japonia în luna martie

Peste trei milioane de vizitatori străini au intrat în Japonia în luna martie, un record absolut pentru arhipelagul nipon, potrivit celor mai recente date...
spot_img

latest articles

explore more

Lasă un răspuns

Descoperă mai multe la Investor ⓜ mapamond media

Abonează-te acum ca să citești în continuare și să ai acces la întreaga arhivă.

Continuă lectura